27 Januarie 2018

Bemoediging vir jou

Goeie dag kosbare mensies.  God seën julle dag.  Ek was vandag baie geseënd toe ek hierdie Skrifverse lees.  Ek versorg my swakke moeder en kyk wat sê dié vers, dat die Here jou sal genees as jy wat omsien na 'n swakke, self siek raak. 
Hy het juis dit vir my gedoen toe ek tydjie terug griepsimptome begin toon het.  My hele lyf was seer en ek het geweet hier kom die griep en ek het my krag so nodig om na my moeder om te sien.  Griep trek my sommer vir 'n hele week plat en tas my hart aan, wel ek het dit gewoonlik erg.
Toe roep ek uit na God en vra Hy moet my help en die griep wegvat van my en sowaar Hy hét! Die lyfseer het weggegaan en die ander simptome het nie eens kans gehad om pos te vat nie.
God is GETROU aan Sy woord! Julle moet net vra en GLO.😊🕊️
Ek bid vir my moeder, maar God het haar nog nie genees nie, maar ek vra elke dag krag vir haar en krag vir my en Hy is getrou!  Ek bekommer nie oor die dag van môre nie, want môre het genoeg van sy eie probleme en my God is alreeds daar!😊❤️🕊️ Mag julle bemoedig wees deur die verse. Baie liefde in Jesus.❤️🌹


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking