03 Maart 2018

Die Stryd Is Werklik

Die Stryd Is Werklik

Nie Teen Vlees En Bloed Nie

Bose geeste In Die Lug

Mag jou dag geseënd wees in Jesus se lieflike Naam en mag ons Here ons God jou en jou geliefdes bewaar van die bose, want hy loop rond soos 'n brullende leeu, soekend wie hy kan verslind.
Gister op sosiale media is 'n Nigeriër besig om sy voodoo okkultiese dienste te versprei in kommentaar.  Ek berispe hom en bid die bloed van Jesus en God se verterende vuur teen die bose geeste wat hom beet het en ek praat oor die evangelie met hom.  

Die volgende oomblik inbox hy my op FB en sê: "I don't like this.  You worship your God and I worship mine.  Be warned."  

Ek skrik nie vir duiwels nie, ek vrees net ons Heilige God.  Ek het in gebed gegaan en met die Swaard van die Gees (die woord van God) geveg.  Maar ja, so sluip die duiwel oral rond, selfs op die internet, veral op die internet.  Dankie Vader U kinders is op die internet om die leuens van die vyand te weerlê.  

Bly in Jesus en in die woord van God en moenie in opsetlike sondes wees nie, anders het die vyand van jou siel 'n ope deur om jou aan te val.  God seën jou.🤗💞🕊️  #DieStrydIsWerklik


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking