14 Augustus 2018

Moenie sondig nie

Goeie dag vir julle kosbare mense.♥️
Mag God ons Vader jou genadig wees en mag Hy jou die begeertes van jou hart gee soos jy jou in Hom verheug. In Jesus se Naam. Dankie Here.
Ons moenie sondig nie. Ons word gesê in God se woord om nie te sondig nie. Ek weet ons as Christene maak foute en daarom sê God se woord ook dat indien ons sondig, het ons vir Jesus as Voorspraak by Vader.
Dit beteken nie ons kan nou lekker voortploeter in sonde nie, want daar is 'n sonde tot die dood toe en dit is opsetlike sonde.(1 Joh. 5:16-17)
Wanneer ons in opsetlike sonde is, wandel ons in die duisternis. Dan lieg ons dat ons die Here ken.
En kyk hoe kan ons keer dat ons teen die Here sondig... ons bêre God se woord in ons harte. :) God se woord leer my wat ek moet en nie moet doen nie en hoe ek moet leef.  Dit sê vir my wat Jesus ons beveel om te doen. Dit waarsku my.
Ek verstaan hoekom die duiwel nie wil hê ons moet Bybel lees nie, want dan groei ons nie geestelik nie.
Toe ek bekeerd geraak het, het God 'n honger vir Sy woord in my hart gesit en ek glo Hy doen dit met elkeen van ons, maar ons raak laks in Sy woord wanneer die wêreld ons terugroep in al sy verleidinge en ons terugval in sonde. Dan hou mense op Bybel lees, want altyd sal die woord wat 'n tweesnydende swaard is, diep tot in ons harte sny en ons waarsku oor ons sonde waarin ons is, en baie van ons wil dit nie hoor nie.
Dank aan ons God vir Sy grote liefde en genade en vir Sy woord wat vir ewig bly. Vir ewig staan God se woord vas in die hemele.

Ek het u woord in my hart gebêre, dat ek teen U nie sal sondig nie.
PSALMS 119:11
As ons sê dat ons met Hom gemeenskap het en in die duisternis wandel, dan lieg ons en doen nie die waarheid nie.
I JOHANNES 1:6
My kinders, ek skryf hierdie dinge aan julle, dat julle nie moet sondig nie; en as iemand gesondig het, ons het ’n Voorspraak by die Vader, Jesus Christus, die Regverdige.
I JOHANNES 2:1

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking