Woensdag, Junie 19, 2024

Neem Jou Kruis Op

 ♡~•~♡~•~🩷🄹🄴🅂🅄🅂🩷~•~♡~•~♡

Gee Jouself as 'n Lewende Offer

Johannes 13:12-17 AFR20‬

¹² Toe Hy hulle voete klaar gewas het en weer sy boklere aangetrek en aangeleun het om te eet, sê Hy vir hulle: “Verstaan julle wat Ek vir julle gedoen het? 

¹³ Julle noem my Meester en Here, en julle sê dit tereg, want Ek is dit. 

¹⁴ As Ek, julle Here en Leermeester, dan julle voete gewas het, behoort julle ook mekaar se voete te was. 

¹⁵ Ek het immers vir julle 'n voorbeeld gegee sodat julle ook kan maak soos wat Ek gemaak het. 

¹⁶ Amen, amen, Ek sê vir julle: 'n Slaaf is nie belangriker as sy eienaar nie, en 'n gesant nie belangriker as die een wat hom gestuur het nie. 

¹⁷ As julle dit begryp, gelukkig is julle as julle dit doen.   

Hierdie☝️ is nog 'n voorbeeld van ons kruis opneem wanneer ons Jesus volg.👇

‭Matteus 16:24-26 AFR20‬

²⁴ Toe het Jesus vir sy dissipels gesê: “As iemand My wil navolg, moet hy homself verloën en sy kruis opneem en My volg. 

²⁵ Want wie sy lewe wil red, sal dit verloor, maar wie sy lewe ter wille van My verloor, sal dit vind. 

²⁶ Wat sal dit 'n mens dan baat as hy die hele wêreld as wins bekom, maar sy lewe verloor? Of wat sal 'n mens gee as losprys vir sy lewe?  

📖 Bybel

🎵  Lied  🎵

♡~•~♡~•~🩷🄹🄴🅂🅄🅂🩷~•~♡~•~♡



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Wees asseblief respekvol in jou kommentaar. Haatlike, rassistiese, diskriminerende, antisemitiese of neerhalende kommentaar sal nie goedgekeur word nie. Jou respekvolle kommentaar (al stem jy nie saam nie) is welkom en word waardeer.