Dinsdag, Julie 09, 2024

Soek God in die Geheime Plek

 ♡~•~♡~•~🩷🄹🄴🅂🅄🅂🩷~•~♡~•~♡

Onttrek Van Al Die Geraas
Na 'n Afgeleë Plek &
Soek God & Word Gelei
deur die Heilige Gees

Lukas 4:42 AFR20‬
[42] Teen dagbreek het Hy vertrek en na 'n verlate plek gegaan. Die skares het Hom egter gesoek, en toe hulle Hom kry, het hulle Hom probeer verhinder om van hulle af weg te gaan. 

‭Lukas 5:15-16 AFR20
[15] Die nuus oor Jesus het egter nog verder versprei. Groot skares het om Hom saamgedrom om na Hom te luister en van hulle kwale genees te word.
[16]  Hy het Hom egter gereeld teruggetrek na afgeleë plekke en daar gebid.  

‭Lukas 6:12 AFR20‬
[12] In dié tyd het Jesus uitgegaan na die berg om te bid, en Hy het die nag deurgebring in gebed met God.

Matteus 14:13 AFR20
[13] Toe Jesus dit hoor, het Hy daarvandaan in 'n boot vertrek na 'n verlate plek om op sy eie te wees. Maar die skare het dit te hore gekom en Hom te voet uit die dorpe gevolg. 

Markus 1:10-12 AFR20
[10]  Net toe Hy uit die water opkom, het Hy die hemel sien oopgaan en die Gees soos 'n duif op Hom sien neerdaal.
[11] En 'n stem het uit die hemel gekom: “Jy is my Seun, my geliefde. Oor Jou verheug Ek My!”   
[12] Direk daarna het die Gees Hom die woestyn in gedryf. 

Psalms 10:4 AFR20
[4] Die goddelose sê met sy neus in die lug: “God vra nie rekenskap nie; daar is geen God nie” – dit is al sy gedagtes.

Psalms 46:11 AFR20‬
[11] “Bedaar en erken dat Ek God is, Ek is verhewe bo die nasies, Ek is verhewe bo die aarde.”

♡🩷♡

©️ Clarke, Adam. "Kommentaar op Psalm 46:10".
"Bedaar en erken dat Ek God is — הרפו harpu, Bedaar van jou provokasies van die Goddelike geregtigheid; hou op om teen die bedelings van sy voorsienigheid te murmureer; hou op met julle arbeid vir 'n tyd, sodat julle diep kan nadink oor die strengheid en goedheid van God - strengheid vir diegene wat neergevel en vernietig word; goedheid vir julle wat opgewek en verhoog is:-hou op met sonde en rebellie teen jou God; laat dit julle nie meer tot skande bring nie, sodat ons nie meer in benoudheid en verwoesting gebring mag word nie.

Erken dat Ek God is— Verstaan ​​dat ek die Fontein van krag, wysheid, geregtigheid, goedheid en waarheid is.

Ek is verhewe bo die nasies — Deur die bedeling van strawwe sal die heidene my as die God van geregtigheid ken; deur die publikasie van my Evangelie onder hulle, sal hulle my as die God van goedheid ken.

Ek is verhewe bo die aarde. — Ek sal my verlossing laat verkondig in elke nasie, onder elke volk en in elke taal."
©️ Clarke, Adam. "Kommentaar op Psalm 46:10".
"The Adam Clarke Commentary".

Source: studylight.org

♡🩷♡

📖 Bybel

🎵  Lied  🎵

♡~•~♡~•~🩷🄹🄴🅂🅄🅂🩷~•~♡~•~♡


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Wees asseblief respekvol in jou kommentaar. Haatlike, rassistiese, diskriminerende, antisemitiese of neerhalende kommentaar sal nie goedgekeur word nie. Jou respekvolle kommentaar (al stem jy nie saam nie) is welkom en word waardeer.