20 Augustus 2018

Die Trooster

Ek groet julle in Jesus se Naam.🤗♥️ Mag God ons Vader julle seën in Jesus se heilige, lieflike Naam.🙏♥️🕊️

Ek lees vanoggend in Klaagliedere en Jeremia betreur sy volk se lot en hy huil en noem dat daar geen trooster is om te vertroos nie.
Ek dink toe aan ons vyand, die kommunisme, want kommunisme is teen Here Jesus, teen Christenskap. Dinge lyk so donker, asof die kommunisme gaan oorneem. Mens wil moedeloos voel, mens huil oor die dinge in gebed. Jeremia het in sy verdriet gevoel dat niemand kan troos nie, maar ons Here Jesus het, toe Hy opgevaar het na die hemel, Sy Gees gestuur.  Ons het die Gees van Christus en Hy is ons Trooster.
Ek weet die woord sê Hy oortuig die wêreld van sonde en van geregtigheid en van oordeel, maar Hy is ook die Trooster en waarlik Hy troos ons harte wanneer ons bedroef is, Hy lig ons hoof weer op. Ek het dit al soveel keer ervaar. Maar ons moet práát met God, uitroep na Hom, en Hy sal altyd help. Moenie bang wees vir Hom nie.  Ons mag nou met vrymoedigheid God se teenwoordigheid betree, die troon van genade nader, danksy Jesus se bloed, sodat ons barmhartigheid kan verkry en genade vind om op die regte tyd gehelp te word.🙏👐🤲 Dankie Here ons Goeie Vader!♥️
Ons het hoop in Jesus vir ons land en al ons land se mense. Vir die Here is niks onmoontlik nie.♥️🕊️ #VolhardInGebed #Glo #Vertrou

Toe antwoord hy en sê vir my: Dit is die woord van die Here aan Serubbábel, naamlik: Nie deur krag of deur geweld nie, maar deur my Gees, sê die Here van die leërskare.♥️
SAGARÍA 4:6

Maar Ek sê julle die waarheid: Dit is vir julle voordelig dat Ek weggaan; want as Ek nie weggaan nie, sal die Trooster nie na julle kom nie; maar as Ek weggaan, sal Ek Hom na julle stuur;♥️
JOHANNES 16:7

TERWYL ons dan, broeders, vrymoedigheid het om in die heiligdom in te gaan deur die bloed van Jesus.♥️
HEBREËRS 10:19

Laat ons dan met vrymoedigheid na die troon van die genade gaan, sodat ons barmhartigheid kan verkry en genade vind om op die regte tyd gehelp te word.♥️
HEBREËRS 4:16


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking