18 Augustus 2018

Owerstes van Sodom, volk van Gomorra

Blye dag vir julle in Jesus.🤗♥️
God ons Vader seën asb. die woorde wat hier uitgaan in Jesus se Heilige Naam. Dankie Here.🙏

Kyk wat het die profeet Jesaja, die volk van Israel genoem! Onlangs toe sien ek 'n straatprediker in Israel preek tydens hulle 'Pride Parade' en toe ek vanoggend hierdie Skrif in Jesaja lees, toe dink ek aan Israel en hulle 'Pride Parade' vieringe.😥 Hulle was so destyds en vandag gaan dit nog erger. Dit is nie net Israel nie, kyk na die res van die wêreld...almal doen dit. So vandag pas ek dit toe op alle volke. Sodom en Gomorra was nie net skuldig aan seksuele sonde nie, maar allerhande bose dinge, moord ens. ook.

Ek kan net sê dankie Abba vir Sy grote genade en liefde vir die hele wêreld toe Hy Here Jesus vir ons gestuur het (Joh. 3:16) om ons te kom verlos van ons sondes en ons straf wat Hy in ons plek op Hom geneem het! Dankie Here onse GOEIE GOD!👐♥️🕊️ #Glo #Geloof #bekering
Lees asb. die Skrif verse wat volg en let op wat ek uitwys. Baie dankie.🕊️

Hoor die woord van die Here, owerstes van Sodom! Luister na die wet van onse God, volk van Gomorra!
Wat het Ek aan die menigte van julle slagoffers? sê die Here.
Ek is sat van die brandoffers van ramme en die vet van vetgemaakte kalwers; en Ek het geen behae in die bloed van stiere of lammers of bokke nie.
As julle kom om voor my aangesig te verskyn, wie het dit van julle hand geëis — om my voorhowe te vertrap?
Bring nie meer skynheilige offergawes nie; gruwelike reukwerk is dit vir My.
Nuwemane en sabbatte,
die uitroep van samekomste —
Ek verdra geen ongeregtigheid en feestyd nie!  👉Julle nuwemane en julle feestye
haat my siel; hulle is My ’n oorlas.👈
Ek is moeg om dit te dra.

En as julle jul hande uitbrei,
bedek Ek my oë vir julle;
ook as julle die gebed vermenigvuldig,
luister Ek nie: julle hande is vol bloed. 

Was julle, reinig julle, neem die boosheid van julle handelinge voor my oë weg, hou op om kwaad te doen,  leer om goed te doen, soek die reg, beteuel die verdrukker, doen reg aan die wees, verdedig die saak van die weduwee.
JESAJA 1:10‭-‬17

En Hy het sy eie omheining soos ’n tuin verniel, sy eie feesplek verwoes;  👉die Here het in Sion feestyd en sabbat laat vergeet,👈 en in sy grimmige toorn koning en priester verwerp.
KLAAGLIEDERE 2:6

👉Laat niemand julle dan oordeel in spys of in drank of met betrekking tot ’n fees of nuwemaan of sabbat nie,👈  wat ’n skaduwee is van die toekomstige dinge; maar die liggaam behoort aan Christus.
KOLOSSENSE 2:16‭-‬17


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking