19 Augustus 2018

Hanna se gebed

Geseënde dag in Here Jesus vir julle.🤗♥️

Vandag toe vat die Here my na Hanna se gebed. Ons moet die Here ons God loof, Hom prys, Sy Naam hoog lig!
Ons moet ook reguit ons vyande en die vyande van God aanspreek wanneer hulle hoogmoedig is en aanmatigende dinge sê, soos Hanna gedoen het!
Vers 3 het my weereens aan sekere politici laat dink. Die Here sal die boog van die magtiges verbreek (hulle dink mos hulle is so magtig, praat selfs teen die Allerhoogste se Gesalfde!).
Vroeëer of later gaan die Here hulle straf!

Ek bid vir hulle, want hulle woorde kom van bose geeste. Ek bid vir hulle verlossing, goddelike wysheid en insig en liefde in hulle harte vir dié vir wie hulle so haat.🙏♥️🕊️

🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🔥🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏

En Hanna het gebid:

“Ek jubel in die Here, ek is sterk in die Here.
Ek lag my vyande uit, ek is bly oor die uitkoms wat U gegee het.
Daar is geen heilige soos die Here nie, buiten U is daar nie een nie, daar is geen rots soos ons God nie.
“Julle moenie in hoogmoed bly praat nie, moenie aanmatigende dinge sê nie, want die Here is 'n God van diepe kennis, dade word deur Hom getoets.
“Die boog van die magtiges is verbreek, dié wat gestruikel het, het nuwe krag gekry.
“Die Here maak dood en Hy maak lewend, Hy laat afdaal na die doderyk toe en Hy laat daaruit opkom.
Die Here maak arm en Hy maak ryk, Hy verneder, ook gee Hy aansien.
Hy laat die geringes uit die stof opstaan, Hy hef die armes op van die ashoop af om hulle by vername mense te laat sit; Hy skenk hulle 'n ereplek.
Aan die Here behoort die pilare van die aarde; Hy het die aarde daarop gegrondves.
“Hy beskerm sy troue dienaars op hulle pad, maar die goddeloses word stil gemaak in die duisternis van die graf.
'n Mens oorwin nie deur eie krag nie!
Dié wat teen die Here in opstand kom, word vernietig, van bo uit die hemel verbrysel Hy hulle.
Die Here spreek reg tot by die eindes van die aarde, Hy verleen krag aan sy koning, Hy gee sterkte aan sy gesalfde.”
1 SAMUEL 2:1‭-‬4‭, ‬6‭-‬10 AFR83


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking