23 Augustus 2018

Smag na God

Goeie dag vir julle!🤗❤️ Vader seën julle in Jesus se Heilige Naam.🙏
Soek die Here, vertrou slegs op Hom, want die Here sal nooit iemand wat Hom soek, in die steek laat nie.  Die Here kyk vanuit die hemel na ons mense om te sien of daar één is wat Hom soek!  Soek na Hom, smag na Hom, ons hele liggaam moet verlang na Hom soos 'n dor land sonder water.  God sê as jy Hom soek, sal jy Hom kry.  God het hulle lief wat Hom liefhet.  Soek die koninkryk van God en Sy geregtigheid, en al die dinge wat ons nodig het, sal vir ons gegee word.  Bid, en God sal vir ons gee!  Soek Hom oor dit wat jy nodig het en jy sal dit kry.  Klop aan Sy deur, Hy sal vir jou oopmaak!😁❤️Halleluyah! Dankie Abba! Dankie Here Jesus!👐❣️
https://youtu.be/LKErv0nYkOc

🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️
Dié wat u Naam bely, vertrou op U, want niemand wat U soek, laat U in die steek nie, Here.
PSALMS 9:11

Die Here kyk neer vanuit die hemel op die hele mensegeslag om te sien of daar één verstandige is, één wat vir God soek.
PSALMS 14:2

O God, U is my God, ek soek na U, ek smag na U; my hele liggaam verlang na U soos ’n dor land sonder water.
PSALMS 63:2

Ek het hulle lief wat my liefhet. Hulle wat na my soek, sal my kry.
SPREUKE 8:17

Maar soek eers die koninkryk van God en sy geregtigheid, en al hierdie dinge sal vir julle bygevoeg word.
MATTHÉÜS 6:33

Bid, en vir julle sal gegee word; soek, en julle sal vind; klop, en vir julle sal oopgemaak word.
MATTHÉÜS 7:7
🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️🙏🕊️


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking